ZWROT TOWARU

Zgodnie z prawem, masz możliwość odstąpienia od umowy zakupionego towaru do 14 dni od daty zakupu.
Aby dokonać zwrotu należy postępować zgodnie z poniższymi wytycznymi:

  1. Wypełnij formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj.
    (https://contingent.pl/wp-content/uploads/2018/09/OŚWIADCZENIE-O-ODSTĄPIENIU-OD-UMOWY-SPRZEDAŻY-TOWARU.pdf)
  2. Skan wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu prześlij na adres mail: biuro@contingent.pl
  3. Spakuj produkt, dołącz do przesyłki wypełniony i podpisany formularz zwrotu oraz oryginał dowodu zakupu (paragon, faktura VAT)
  4. Wyślij towar na adres sklepu:
    CONTINGENT 2 Piotr Klimczak Agnieszka Nowakowska s.c. ul. K. Chodkiewicza 8 lok. U12 02-593 Warszawa
  5. Środki za zwracany towar zostaną niezwłocznie zwrócone na Twoje konto bankowe.

SKŁADANIE REKLAMACJI

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają 2 letnią reklamację producenta,
aby z niej skorzystać należy postępować zgodnie z poniższymi wytycznymi:

  1. Pobierz formularz reklamacji tutaj. (https://contingent.pl/wp-content/uploads/2018/09/FORMULARZ-REKLAMACJI-TOWARU.pdf)
  2. Wypełnij formularz, z możliwie jak najdokładniejszym opisem wady produktu, sytuacji, w której miała miejsce usterka,
    przyspieszy to proces weryfikacji i rozpatrzenia reklamacji.
  3. Skan wypełnionego i podpisanego formularza reklamacji prześlij na adres mail: biuro@contingent.pl
  4. Spakuj reklamowany towar, wraz ze wszystkimi akcesoriami. Załącz do wysyłki formularz reklamacyjny.
  5. Wyślij towar na adres:
    CONTINGENT 2 Piotr Klimczak Agnieszka Nowakowska s.c. ul. K. Chodkiewicza 8 lok. U12 02-593 Warszawa
  6. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi do 14 dni roboczych. Jak najszybciej powiadomimy Cię o rozpatrzeniu reklamacji.