Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument należy wypełnić czytelnie podając możliwie najwięcej danych oraz szczegółowy opis wady produktu, przyspieszy to proces reklamacji.
Pobierz formularz reklamacji
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres sklepu:
CONTINGENT SKI&SURF
ul. Aleksandra Gieysztora 4 lok. U3 02-999 Warszawa
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebny formularz i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami oraz dowodem zakupu (paragon/faktura):

CONTINGENT SKI&SURF
ul. Aleksandra Gieysztora 4 lok. U302-999 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

Pobierz formularz zwrotu zakupinego produktu